Descarca Brosura 

Logo CPA_edited_edited.jpg

Diploma - Excelenta in Management

Diploma se poate obtine pentru un mix complet de Discipline Operationale, daca tintesti sa ajungi Director de Departament sau Director de Calitate si doresti sa ai o viziune larga asupra activitatii companiei.

In egala masura, diploma poate fi obtinuta pentru o cate singura disciplina operationala  (vânzări, management, marketing, servicii pentru clienți si eficiența personală), daca tintesti sa te specializezi  si sa iti cresti expertiza/statutul in domeniul tau actual de lucru.

Diploma - contine 4 module (stadii de certificare)
 

Diploma - Excelenta in Vanzari

Această diplomă a fost creată pentru Dezvoltarea Echipelor de Vânzări, "inbound" cat si "outbound", la diferite niveluri de experiență și formare, cu accent principal pe îmbunătățirea performanței echipei, precum și a abilităților fiecărui individ din echipă.

​Se pune focus pe abilitățile cheie de vânzări: negocieri și gestionarea obiecțiilor, managementul teritoriului; abilități de prezentare, managementul relațiilor, prospectarea de noi afaceri, previziuni, bugetare și televânzare, alături de abilități de dezvoltare personală și motivare.

Diploma - contine 7 module (stadii de certificare)
 

Diploma - Excelenta in Marketing

Diploma - contine 4 module (stadii de certificare)
 

Diploma a fost gandita avand in minte echipele de marketing moderne, cultivand practici creative de marketing si insuflând un nivel înalt de înțelegere a Fundamentelor Marketingului.

Focusul este pe abilități și tehnici concepute pentru a îmbunătăți gândirea creativa, abilitățile de comunicare și organizare, schimbarile digitale, înțelegerea publicului online, înțelegerea mediului de marketing, crearea de planuri de marketing eficace, dezvoltarea de strategii de valoare prin înțelegerea profunda a mărcii.

Diploma - Excelenta in Customer Service

​Diploma a fost dezvoltata de specialiști în servicii clienți cu scopul de a spori profesionalismul și abilitățile necesare pentru a excela, atât în ​​ceea ce privește construirea de relații, cât și performanța în cadrul unui Rol Cheie in Servicii Clienți.

Focusul este pe abilitățile esențiale performarii cu excelentă pe diverse niveluri, in servicii: gestionarea resurselor, abilitățile de comunicare, gestionarea apelurilor, gestionarea așteptărilor, experiența clienților, gestionarea clienților dificili și construirea de relații pozitive.

Diploma - contine 3 module (stadii de certificare)
 

Solicita brosura dorita, aici:
arrow&v

Iti multumim. Vei primi brosura in cateva ore.